Sommerfest

Flere har udtrykt bekymring om hvorvidt der bliver afholdt sommerfest i år, – selvfølgelig gør der det! Jeg vil dog gerne slå fast, at jeg er den absolut ringeste til at have med festen at gøre, da jeg højst sandsynligt ikke deltager selv og derfor ikke har stor interesse i festen, udover ønsket om at medlemmerne har en hyggelig aften. Derfor formidler jeg gerne medlemmers ønsker og holdninger videre her på siden.

Bestyrelsen efterlyste tidligere, medlemmer der ville deltage i et festudvalg og der er ingen der har meldt sig, måske af frygt for at stå ene med en meget stor opgave. Det kan jeg godt forstå og det er af samme grund bestyrelsen har efterspurgt et festudvalg, da heller ingen i bestyrelsen vil stå for sommerfesten alene.

Nu er der heldigvis dukket medlemmer op med gode ideer og forslag til hvordan opgaven kan løses. Flere har meldt sig til opsætning af telt, borde og stole. Enkelte har meldt sig til medhjælp ved madløsning. Og flere er kommet med forslag til festens omfang, madløsninger og andet. Vi bør også have et hold til oprydning, nedtagning af telt, borde og stole.

Hvor stor skal festen i år være? Grunden til dette spørgsmål er selvfølgelig at klubben næste år skal fejre 75 års jubilæum, formentlig med et brag af en fest!! Overvejelser om dette års fest er derfor både relevante og berettigede. Forventet antal af deltagere er nok det vigtigste argument, når det skal besluttes hvor mange penge klubben skal bruge på festen. Derfor er forhåndstilmelding vigtig og bør være bindende. Skal klubben fx bruge 10.000 på leje af gulv og musik, hvis der deltager 20-25? Mit svar som medlem vil være et klart nej.

Skriv jeres meninger, forslag og holdninger i kommentarfeltet.

Dennis

Udgivet