Så er hjemmesiden live

Ny hjemmeside er i luften

Så lykkedes det at få klubbens hjemmeside fornyet.

Vi håber i vil tage godt imod den.

Hvis man er medlem af klubben, burde man have fået tilsendt en email hvori man bedes oprette en adgangskode.

Dette gør en i stand til at tilgå de “lukkede” sider på hjemmesiden.

På de lukkede sider, er der information der KUN er tiltænkt klubbens medlemmer.
Det kan være medlemsliste, broplan eller rengøringslisten.
Fælles for dem alle er, at de kan indeholde personfølsomme oplysninger.

Desuden kan man, når man er logget ind – frit skrive kommentarer til artikler og opslag.

Grunden til at der er valgt “lukkede” sider – kun for medlemmer, er at vi så kan publicere hinandens adresser og telefonnumre uden at skulle bekymre os om, om disse data bliver misbrugt af udenfrakommende.

Er du medlem og mangler et login, er det sandsynligvis fordi vi ikke kender din email adresse.
Giv endelig lyd, så får vi ajourført dine kontaktoplysninger og får dig oprettet som bruger på hjemmesiden.

Hvis I har foreslag til interessante artikler eller blot en hverdags betragtning fra klubben i gerne vil dele, så send endelig alt hvad i har.

Hvis man gerne vil læse mere om begrundelsen for at skifte hjemmeside, så se her: http://sejlklubbensundet.dk/?p=15

Al indhold og kommentarer, ris som ros, er velkomne enten i kommentarerne på hjemmesiden, eller som email til webmaster@sejlklubbensundet.dk

Udgivet

af